دو وبلاگ براي دوستان
من سعي كردهام كه وبلاگها را در قسمت پبيوندهاي روزانه معرفي كنم اما خيلي به مراجعه دوستان خوشبين نيستم و بلكه بدبينم چون گمان نمي كنم كسي به نرمجان جز مرتضي مراجعه كند البته كريم هم گاه كرامتي نشان ميدهد اين شد كه تصميم گرفتم اين دو مطلب را مستقيما بنويسم شايد اين دو مطلب خوب را بخوانيد
مطلب اول مربوط به وبلاگي است كه به حقوق مشمولين ميپردازد جالب است و قابل توجه، به نظرم بد نيست ببينيد
مطلب ديگر مربوط به وبلاگ چاپار است كه به برخي مسائل روز پرداخته است با عنوان دارندگي و رانندگي، در کشور بدون ترمز
بد نيست ببينيد تضمين ميكنم اين چند دقيقه در ريتم زندگي دقيق و منظم شما خللي وارد نخواهد كرد بد نيست كمي هم استراحت كنيد اين همه كار علمي متوالي شايد خيلي خوب نباشد
+ نوشته شده در یکشنبه شانزدهم تیر ۱۳۸۷ ساعت 0:46 توسط عباس
|