مخصوص ِ دکتر......
فیلسوفی را اسیر گرفتند. مردی خواست تا او را بخرد.از او پرسید به چه درد می خوری ؟ فیلسوف گفت به درد آزادی.......
(محاضرات الادبا)
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۳۸۷ ساعت 22:0 توسط مرتضی
|
فیلسوفی را اسیر گرفتند. مردی خواست تا او را بخرد.از او پرسید به چه درد می خوری ؟ فیلسوف گفت به درد آزادی.......
(محاضرات الادبا)